En unnskyldning til å utsette mattematikken

Jeg klikket på en link på facebook, og jammen ble jeg ikke utfordret til å svare på 10 spørsmål…
ETA: Glemte å linke til hvor jeg fant dette, jo! Stjelt fra: Kami 🙂

1. Hvorfor startet du å blogge? Begynner å bli ei stund siden, tror jeg har glemt det.

2. Hvilke blogger følger du? Se i sidefeltet til høyre ;), de og så noen til, som jeg ikke er sikker på om jeg leser fast, enda.

3. Favorittmakeupmerke?
Er ikke akkurat storforbruker av sminke, så har nok ikke et sånt et.

4. Favorittklesmerke?
Nei.

5. Ditt må-ha make-up produkt?
Maskara.

6. Favorittfarge?
Blå (jeg og halve verden^^)

7. Parfyme?
Den lilla Britney Spears parfymen, en med flaske som ser ut som et eple, og en som lukter sakura-blomster 🙂

8. Favorittfilmer?
Ringenes Herre, Star Wars IV-VI, Pirates of The Caribbean 1 og 3, ser vel heller lite på film for tida, egentlig…

9. Hvilket land vil du besøke og hvorfor?
Jeg har litt lyst til å dra til Island, egentlig. Fordi jeg har det.

10. Favoritthobby?
Gaming – nei, vent; aikido, hvis jeg får velge bare én.

Da utfordrer jeg alle som har lest helt hit, til å gjøre det samme 🙂

3 kommentarer

Filed under Blogginnlegg

3 responses to “En unnskyldning til å utsette mattematikken

  1. Papen

    Hmmm… Lenge sia du hadd Matematikk no….

  2. Eh, nei, ikke akkurat. Har 6 tima matte i uka , tenk 😛
    Dem kall det «lineær algebra», men dem lur ikke meg!

  3. Papen

    Ja men det e jo Bra du ik treng å utsett Mattematikken meira da! 🙂

Legg igjen en kommentar

