Endelig har jeg en unnskyldning til å bruke en tegneserie som illustrasjon!

Jeg leste en artikkel i VG i dag. Den handler om hvordan torrent-teknologien virker. Min første tanke var: «Men det her det vet jo alle(!)…» Må vel innrømme at jeg har en tendens til å tro at det som jeg vet, det vet alle. Det gjør de jo ikke. Jeg vet ikke alt som «alle» vet, heller, når jeg tenker etter.

Ukeavisen skriver om dommen i Pirate Bay saken (de ble altså dømt, hvis du ikke hadde fått med deg deg, til å betale 30 millioner i bot til forskjellige i film- og platebransjen; penger de ikke akter å betale, og 1 års fengsel), og at Piratpartiet rett etter dommen fikk 3000 nye medlemmer. Jeg tipper at det har blitt mange, mange flere fildelere etter all denne medieomtalen. Og så er det jo mange andre nettsider man kan gå til, Google, blant annet. Jeg sier som Øyvind Solstad på nrkBeta:

Epic FAIL.

Legg igjen en kommentar

Filed under Blogginnlegg

Legg igjen en kommentar